Zobacz podgałęzie
WÓJT GMINY KRZYŻANÓW
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1202)
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ZASTĘPCY KIEROWNIKA REFERATU KOMUNALNO – INWESTYCYJNEGO
I OCHRONY ŚRODOWISKA
w Urzędzie Gminy Krzyżanów
URZĄD GMINY KRZYŻANÓW
KRZYŻANÓW 10
99-314 KRZYŻANÓW
Wymiar etatu: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym – preferowane kierunki:
- budownictwo
- ochrona środowiska
- architektura i urbanistyka
- gospodarka przestrzenna
b) 4 letni staż pracy
c) znajomość przepisów w zakresie:
- samorządu gminnego,
- postępowania administracyjnego,
- zamówień publicznych,
- prawa budowlanego,
- prawa ochrony środowiska,
- prawa geodezyjnego i kartograficznego,
- prawa cywilnego,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
d) znajomość obsługi komputera ( w tym korzystanie z pakietu MS Office)
e) brak karalności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
g) nieposzlakowana opinia
- Wymagania dodatkowe:
a) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
b) doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia inwestycji,
c) umiejętność kierowania zespołami ludzkimi,
d) dyspozycyjność,
e) samodzielność w pracy oraz inicjatywa i zaangażowanie, pogłębianie wiedzy zawodowej,
f) odporność na stres.
3. Zakres podstawowych obowiązków:
a) prowadzenie spraw dotyczących publicznego transportu zbiorowego,
b) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi,
c) koordynacja działań, inicjowanie opracowania i aktualizacji oraz realizacja dokumentów strategicznych gminy,
d) współpraca w zakresie planowania i realizacji inwestycji gminnych oraz remontów,
e) prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z dystrybucją i rozliczeniem energii elektrycznej,
f) prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z eksploatacją oświetlenia ulicznego na terenie gminy,
g) przygotowanie założeń do Miejscowego Planu zagospodarowania Przestrzennego Gminy oraz ich realizacja,
h) przygotowywanie oraz wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz o przeznaczeniu terenu,
i) nadzór nad sprawami dotyczącymi ochrony środowiska,
j) zastępowanie kierownika referatu w przypadku nieobecności.
4.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku pracy- praca biurowa, praca przy komputerze, praca w terenie.
5.Informacja , czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6% - wskaźnik niższy
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
d) dokumenty poświadczające przebieg zatrudnienia (kopie świadectw pracy),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
referencje,
f) kwestionariusz osobowy zgodny z załącznikiem nr 1 (dostępny na stronie www.ugkrzyzanow.bip.org.pl),
g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania danego stanowiska,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe albo zaświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnych zdolności do czynności prawnych,
j) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy
Krzyżanów pok. nr 3 ( sekretariat ) z dopiskiem: “ Dotyczy naboru na stanowisko
Z-ca Kierownika Referatu Komunalno Inwestycyjnego i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 29.05.2015 roku do godz. 15:00
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Postępowanie konkursowe przeprowadzone zostanie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy w trybie przewidzianym w ustawie o pracownikach samorządowych.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
BIP ( www. ugkrzyzanow.bip.org.pl. ) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru, przedłużenia składania ofert, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert oraz nie wyłonienia żadnego kandydata do zatrudnienia w przypadku nie spełnienia przez nich oczekiwań pracodawcy.
Wójt
/-/ Tomasz Jakubowski
Krzyżanów, dnia 15.05.2015r.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1.Imię (imiona) i nazwisko | ||||||
2. Imiona rodziców.................................................................................................................... | ||||||
3. Data urodzenia ..................................................................................................................... | ||||||
4. Obywatelstwo ...................................................................................................................... | ||||||
5. Miejsce zamieszkania(adres do korespondencji)...................................................................... ................................................................................................................................................... | ||||||
6. Wykształcenie....................................................................................................................... nazwa szkoły i rok jej ukończenia................................................................................. | ||||||
Zawód |
Specjalność |
Stopień |
Tytuł zawodowy-naukowy | |||
7. Wykształcenie uzupełniające.................................................................................................... ...................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................... (kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania ) | ||||||
8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia | ||||||
okres od |
okres do |
Nazwa i adres pracodawcy |
Stanowisko | |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania ........................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................ (np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera ) | ||||||
10.Oświadczam, że pozostaję/ nie pozostaję* w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy. | ||||||
11.Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria................... nr................................ wydanym przez.................................................................................. ...........................................lub innym dowodem tożsamości................................................ ................................................................................................................................................... * właściwe podkreślić | ||||||
.............................................. ........................................................
( miejscowość i data) ( podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Izabella Sobolewska
- Data udostępnienia w BIP: 2015-05-15 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Idziak Danuta
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-15 14:18:49
- Liczba odsłon: 1031
- Historia dokumentu: